ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ ФАЗ ПОДАЧІ ПАЛИВА В ЦИЛІНДР СУДНОВИХ ДИЗЕЛІВ

Автор(и)

  • А.С. Сагін
  • С.В. Сагін

Ключові слова:

впорскування палива, головна енергетична установка, динамічні навантаження, діагностування дизеля, екологічні показники, кут впорскування палива, морський транспорт, паливна апаратура, паливо для суднових дизелів, судновий дизель, теплові навантаження

Анотація

Розглянути питання щодо експериментального визначення оптимальних фаз подачі палива в циліндр дизеля під час зміни одного сорту палива на іншій. Визначено, що відповідно до вимог Додатку VI Міжнародної конвенції MARPOL експлуатація суднових дизелів в деяких районах Світового океану можлива лише за умовою використання палива, вміст сірку в яких не перевищує 0,1 %. Важливо ретельно аналізувати паливо для дизельного двигуна, адже характеристики палива суттєво впливають на його роботу та екологічні показники. Під час використання такого палива швидкість згоряння та тиск у камері згоряння дизеля значно вище. Це може призвести до підвищеного зносу деталей двигуна та збільшення викидів оксидів азоту. Як метод, що сприяє попередженню або зменшенню негативної дії цих явищ запропоновано переналаштування паливної апаратури високого тиску, а саме зміна кутів впорскування палива. Дослідження виконувались на судні класу General Cargo з головним двигуном 7S50ME-B9.3-TII MAN-Diesel & Turbo. Ефективність методу оцінювалась за тиском згоряння, ступенем його підвищення, температурою та концентрацією оксидів азоту в випускних газах. Експерименти показали, що метод знижує всі ці показники, що свідчить про його позитивний вплив на екологічну стійкість роботи дизеля. Метод, заснований на зміні кутів впорскування палива, дозволяє покращити екологічні та енергетичні показники роботи суднових дизелів та може бути впроваджений під час експлуатації двигунів з електронною системою управління подачею палива.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-12

Номер

Розділ

Судноводіння та енергетика суден