ОСОБЛИВОСТІ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ВНУТРІШНЬОМУ ВОДНОМУ ТРАНСПОРТІ

Автор(и)

  • С.П. Лопатюк

Ключові слова:

внутрішній водний транспорт, екологічний маркетинг, маркетингове середовище, ринок екологічних товарів (послуг)

Анотація

З набуттям чинності Закону «Про внутрішній водний транспорт» особливе значення має розбудова сучасної інфраструктури внутрішніх водних шляхів з екологічним флотом. Хоча внутрішній водний транспорт вважається одним з найчистіших видів транспорту, погіршення стану довкілля обумовлює посилення вимог до викидів шкідливих речовин атмосферу і водне середовище з суден, до розбудови внутрішніх водних шляхів, до підготовки екологічно свідомого плавскладу. Значну роль в цьому процесі має відігравати екологічний маркетинг на внутрішньому водному транспорті.

В статті розглядаються види екологічного маркетингу для різних об’єктів внутрішнього водного транспорту. Приділяється увага екологічній компетентності фахівців галузі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-12